‘De BioExpress’, Participatie op locatie

Wij zijn trots op wat wij hebben bereikt hebben met BioSoepi.

bioexpress

De ‘lunchroom’ in het Ontmoetingscentrum van Stichting Maatvast is een ideale plek om mensen met elkaar te verbinden en om mensen het vak te leren (erkend leerbedrijf). Wij willen onze beste TALENTEN met een beperking een kans geven zich verder te ontwikkelen en hen een traject aanbieden waar zij zich maximaal verder kunnen ontwikkelen op het gebied van sociale activering, zelfredzaamheid, persoonlijke vaardigheden en specifieke arbeidsvaardigheden.

Meedraaien op de werkvloer zorgt voor meer sociale contacten, kansen, een betere gezondheid en een groter gevoel van welzijn.

Om dit doel te bereiken hebben wij naast het project ‘BioSoepi’ het volgende deelproject ontwikkeld:

‘De BioExpress’, Participatie op locatie

De ‘BioExpress’ is een volledig uitgeruste foodtrailer, de producten die worden verkocht zijn zoveel mogelijk biologisch, duurzaam en huisgemaakt. De gerechten worden professioneel vervaardigd en geserveerd. Met de ‘BioExpress’ willen wij op markten, festivals, kantoorparken en bij woon- en tuincentra gaan staan om iedereen in de Haarlemmermeer een gezonde boost te geven.

Het project wordt niet gesubsidieerd, maar is naast een succesvolle crowdfundig mede mogelijk gemaakt door: J.C Ruigrok Stichting, Rabobank, Renault Nieuwendijk, Rosenboom Reklame en Tuincentrum Suidgeest.

Steun onze missie